Cute Polka Dotted Red Bow Tie Ribbon

LilySlim Weight loss tickers

wtorek, 1 kwietnia 2014

Zaszalałam

W dzisiejszym poście chciałabym Was zaprowadzić do wyjątkowego świata naklejek na ścianę, sama sobie taką zafundowałam w kuchni i efekt jest zapierający. Mowa o sklepie internetowym ag-artdeco . Sklep oferuje naklejki oraz poszewki na poduszki, które są najwyższej jakości. Ja zamówiłam sobie do kuchni taki opis

Napisy są różne, zadowalająca gama kolorów, ten napis można sobie zamówić w kolorze jakim się chce, rozmiar grafiki również możecie wybrać dowolny, większy, mniejszy, jak tylko chcecie. Tak to wygląda na ścianie
Mam akurat żółtą ścianę i napis ten wygląda jak namalowany. Gorąco polecam, zajrzyjcie tam i zachwydźcie znajomych nowym look'iem swojej kuchni.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz