Cute Polka Dotted Red Bow Tie Ribbon

LilySlim Weight loss tickers

piątek, 14 lutego 2014

Urocze drobiazgi

Dnia 5 lutego obchodziłam imieniny, w związku z tym otrzymałam dwa urocze prezenty, jeden z nich pewnie wywoła na Waszych twarzach uśmiech ale chciałabym się nim pochwalić, jest to najpiękniejszy pojemnik na papier toaletowy jaki w życiu widziałam
Rustykalny, koronkowy z atłasowymi kokardkami niezwykle romantyczny pojemnik w sam raz, uznałam, że będzie pasował do mojej nowej łazienki. We wrześniu zamieszkałam we własnym mieszkaniu i zależy mi, by wyglądało oryginalnie a zarazem przytulnie i estetycznie. Na pewno będzie miłym dla oka elementem w naszej łazience. Uszyty z naturalnego lnu.

Drugim prezentem jest poduszka. W sklepie nazwano ją Bożonarodzeniową, ja posiadam już w swoje kolekcji dwie biało - czarne z centralną gwiazdą i nie uważam ich jako świąteczne. Od niedawna zauważyłam u siebie słabość do poduszek 40x40
Stylowa i szykowna lniana poducha z aplikacją gwiazdy.
Oba produkty zakupiono w sklepie Arte Ego, o tu . Polecam sklep internetowy głównie z uwagi na przystępne ceny, uporządkowany asortyment i piękne dekoracje wnętrz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz