Cute Polka Dotted Red Bow Tie Ribbon

LilySlim Weight loss tickers

wtorek, 19 listopada 2013

Babka z majonezem

Jejku, jejku, jejku!! Jak mnie dawno tu nie było!! A to wszystko przez zmiany jakie zaszły w moim życiu. Otóż przeprowadziłam się, wreszcie na swoje. Bardzo się z tego cieszę ale nie ważne. W międzyczasie gotowałam, piekłam i w większości przypalałam. No niestety, nie szło mi przez długi czas co jeszcze bardziej wydłużyło moją nieobecność tutaj, przeżywałam ciężkie chwile, kolejne porażki przygnębiały mnie usilnie. marzy mi się piec ciasta tak aby wyglądały jak w cukierni, np. serniki aby były wysokie, nieprzypalone z wierzchu, aby piana z ubitych jaj wyszła jak beza delikatna, niemal jak rosa, szarlotka mięciutka, rozpływająca się w ustach, biszkopty jak te gotowe ze sklepów. No cóż, niektórzy nie lubią piec ciast i tego nie robią a ja kocham robić ciasta, tyle serca, tyle cierpliwości i miłości wkładam w nie a one nie chcą mi wychodzić. Ale teraz trzeba oczyścić bloga z kurzu. Dlatego dziś powita nas prosta ale Babka z Majonezem!!
 
 
4 jajka
1 szklanka cukru
1/2 szklanki mąki ziemniaczanej
1/2 szklanki mąki pszennej
1/2 łyżki olejku śmietankowego
3 łyżki majonezu
łyżeczka proszku do pieczenia
tłuszcz i bułka tarta do formy
 
Żółtka oddzielić od białek i utrzeć z cukrem oraz majonezem na pulchną masę. Dodać mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia i zapach, czyli olejek śmietanowy. Na końcu wyłożyć sztywną pianę ubitą z białek i delikatnie wymieszać. Formę posmarować tłuszczem i wysypać bułką tartą. Wlać do formy ciasto. Wstawić do rozgrzanego piekarnika, piec w temperaturze 180*C przez 30-40 minut.
 
 
Smacznego!!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz